divendres, 29 d’abril del 2011

Marina

Títol: Marina
Autor/a: Carlos Ruiz Zafón
Data de publicació: març 2003
Nº pàgines: 286
Sinopsis: Óscar Drai se marchó huyendo de sus recuerdos, pensando ingenuamente que, si ponía suficiente distancia, las voces de su pasado se acallarían para siempre. Ahora ha regresado a su ciudad, Barcelona, para conjurar sus fantasmas y enfrentarse a su memoria. La macabra aventura que le marcó en su juventud, el terror y la locura rodearon, curiosamente, la más bella historia de amor.

''Todos tenemos un secreto encerrado bajo llave en el ático del alma''


Pàgina de l'autor...

(Carlos Ruiz Zafón ha escrit unes quantes noveles molt bones, si t'ha agradat Marina, val la pena visitar la seva web i mirar-te els seus altres llibres)

1 comentari:

  1. Fa molt que em vaig llegir aquest llibre, i sincerament, no m'enrecordo de casi res. Marina me'l va recomanar una amiga que em va dir que era molt intrigant i misteriós, i no s'equivocava: tot i que no recordo gaire la historia, si recordo la manera com em va impresionar tant, és d'aquelles que no et deixen veure la veritat fins al final.
    Realment a mi em va agradar molt, i quan no tingui tants llibres a la cua, estic segura que me'l tornaré llegir

    ResponElimina

COMTPE ENRERE DE E.U DEL 5È LLIBRE DE CAZADORES DE SOMBRAS

Conta que tardarà més o menys un mes a sortir aquí, a Espanya

COMENTARIS